دسته‌بندی نشده

خرید پسته کله قوچی درجه یک ایرانی بازرگانی متین

خلاصه

در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید پسته درجه یک ایرانی بازرگانی متین آشنا کنیم. بازرگانی متین با تجربه چند ساله در تولید و صادرات پسته قصد دارد تا با ارائه بهترین خدمات  و گسترش شرکت خود در زمینه خشکباره و مخصوصا پسته و فراورده های آن بهترین کیفیت رو با ضمانت کامل به مشتریان خود ارائه دهد.

آشنایی با پسته درجه یک ایرانی

در این بخش که ما را همراهی میکنید قصد داریم تا با خود پسته کمی بیشتر آشنا شویم. پسته جزء یکی از دسته‌ های اصلی خشکبار شناخته‌میشود. این خشکبار با طعم عالی یکی از محبوب‌ترین میان وعده های رژیمی شناخته میشود که با همین طمع عالی ان میتوان بهترین غذا ها را تهیه کرد. پسته درجه یک یکی از بهترین خوراکی ها در بین آجیل ها خود پسته ازت که ما در ایران برای مناسب های خاص ماننده عید نوروز یا شب چله از آن استفاده میکنیم و  چه بهتر که برای خرید پسته الل خصوص پسته کله قوچی درجه یک ایرانی از یک شرکت معتبر خریداری نماییم که ما به شما بازرگانی متین با سابقه طولانی که در زمینه پسته دارد پیشنهاد می‌دهیم. در نظر داشته باشیم که برای خرید پسته به چند ویژگی مانند درشتی، رنگ و انس آن توجه نماییم.

در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع پسته و ویژگی آن ها شنا نماییم.

انواع پسته ممتاز ایران

حالا که با پسته کمی آشنا شده‌اید با ما همراه باشید که با انواع آن و ویژگی های آن ها آشنا شویم.

پسته اکبری، معروف‌ترین پسته جهان

پسته اکبری یکی از معروف‌ترین و با اصالت‌ترین پسته های موجود در بازار ایران و جهان است که با ظاهری کشیده تر و بلند تر نسبت به انواع دیگر پسته شناخته میشود. این نوع پسته به دلیل داشتین این ویژگی ها برای صادرات عالی بوده و این نوع پسته در شهر ی کرمان، سمنان و خراسان کشد و برداشت میشوند. اگر به دنبال خرید پسته صادراتی هستید چه بهتر که از یک شرکت معتبر خریداری نمایید. برای خرید پسته اکبری میتوانید به سایت بازرگانی متین سر بزنید.

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی با ظاهری شبیه به بادام و مغز سبز تیره همراه با پوسته استخوانی رنگ در بازار موجود میباشد که یکی از پیشنهاد های ویژه ما اگر یک مهمانی لوکس در پیش دارید این نمونه از پسته میباشد. این نوع پسته با ظاهری کشیده و لوکس و طعم عالی آن حرف اول را در بازار برای خرید میزند.

پسته فندقی

پسته فندقی به دلیل شکل کروی مانند و ظاهری شبیه به فندق با سایز کوچکتر نسبت به انواع دیگر پسته در بازار قیمت پایین تری دارد. همچنین پسته ی فندقی به دلیل طعم خوشمزه آن مناسب آشپزی بوده و حتی اگر به دنبال خرید پسته با قیمت مناسب تر هستید میتواند یک پیشنهاد عالی باشد.

پسته کله قوچی

این نوع پسته به دلیل ظاهری درشت تر نسبت به انواع دیگر پسته محبوبیت خاصی بین مردم ایران دارد. پسته کله قوچی دارای انس پایین تر و وزن بالاتر همچنین شکل گرد و درشت تر نسبت به انواع پسته شناخته میشود. پسته کاه قوچی به دلیل خندان بودن و وزن بالای مغز آن خواهان بیشتری دارد که حتی این امر باعث شده است که کشاورزان بیشتری به سمت کاشت بیشتر این محصول پیش روند.

حالا که با انواع پسته پسته ممتاز ایران آشنا شدیم و در این میان حرف از انس پسته شد با ما همراه باشید تا با واحد اندازه گیری پسته بیشتر اشنا شویم.

اُنس پسته چست؟

انس پسته واحد اندازه گیری کیفی پسته شناخته می‌شود که هرچه انس پسته پایین تر باشد پسته درشت تر بود و به همان نسبت گرانتر است. مثلا انس پسته اکبری 18 است که پسته لوکس و گران قیمتی به حساب میاید. انس پسته را میتوان به اینگونه حساب کرد که 142 گرم پسته را وزن کرده وه هر عددی که به دست آمد تقسیم بر 5 میکنیم که انس پسته به دست میاید و اصولا عدد به دست آمده را به عدد زوج رو به بالا گرد میکنند. مثلا عدد به دست آمده اگر 19.8 باشد انس آن 22-24 شناخته میشود.

همچیز درباره با پسته کله قوچی

حال که تا الان با انواع پسته و انس پسته آشنا شدیم با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری نسبت به پسته کله قوچی و خرید پسته کله قوچی ایرانی بازرگانی متین داشته باشید. پسته کله قوچی اولین بار در شهرستان دهنو رفسنجان توسط آقای حاج شریفی کشف شد که شاخصه بارز در تشخیص آن میتوان به درشتی این نوع از پسته نسبت به سایر پسته های دیگر اشاره کرد. درخت پسته کله قوچی از نوعی است که گل آن خیلی زود رشد میکند ولی دیر به بار می‌نشیند. این نوع پسته از اوایل فروردین ماه شروع به گل دهی میکند و در اواخر شهریور ماه برداشت میشود. انس پسته کله قوچی از بین 20-26 ازت که به ندرت به 18-10 هم میرسد. بیشتر برداسته این پسته در استان کرمان انجام میپذیرد.

خرید پسته کله قوچی درجه یک بازرگانی متین

ما در بازرگانی متین قصد داریم همواره بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه دهیم همچنین ما برخلاف بعضی از شرکت ها که برای کم کردن قیمت از محصولات نامرغوب استفاده میکنند ما برای ارائه انواع پسته مخصوصا فراورده های آن از خود پستخ درجه یک ایرانی استفاده میکینم. شما برای خرید پسته درجه یک ایرانی میتوانی به سایت بازرگانی متین مراجعه کنید و از کارشناسان و مشاوران ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *